poniedziałek, 2 marca 2015

Bloguję, więc jestem
- podsumowanie miesiąca - LUTY 2015

4 komentarze
Zaczynam drugi miesiąc blogowania. Przyszła pora na wprowadzenie nowego rodzaju postów "Bloguję, więc jestem". Po zakończeniu miesiąca będę podsumowywać miniony miesiąc na blogu. Napiszę Wam, co było najczęściej czytane, na co najczęściej reagowaliście. Napiszę też kilka słów do Was. I od tego właśnie zacznę dzisiaj.
Bardzo mnie cieszy to blogowanie. Wiedziałam, że je polubię, bo uwielbiam pisać i nigdy nie brakuje mi tematów, ale nie podejrzewałam, że aż tak mnie to wkręci. Czasami jestem pytana, czy wieczorem coś wrzucę i wiedząc o tym, że miałam ciężki dzień w pracy a potem domowe obowiązki, mówię "Nie, dzisiaj nie będę pisać, odpocznę". Ale wracam do domu, odpoczywam i czuję, że jednak chcę napisać, intuicja mi podpowiada, że czekacie na nowy post. I chyba tak jest:) Bo następnego dnia widzę statystykę postu, która potwierdza, że czytacie, że jesteście ze mną codziennie. Powoli poznaję Wasz rytm dnia, tygodnia. Poznaję Wasze zainteresowania, preferencje co do tematyki postów. To mi pomaga w tworzeniu oczekiwanych treści. Ale do idealnego kompletu brakuje mi tutaj Waszej interakcji. Owszem, jest już kilka osób, które nacisną "lubię to" (jak lubią), czasami nawet napiszą komentarz lub udostępnią post u siebie, ale czuję, że to wciąż za mało. Wiem, że czytacie, że macie swoje zdanie na temat mojego bloga, dlatego chciałam Wam przekazać, że Wasz "lajk" ma dla mnie duże znaczenie:) I nie chodzi tu o karmienie mojego ego, tylko zwyczajny gest życzliwości - "Przeczytałam/em, dzięki". Tylko tyle.  To takie podziękowanie i uśmiech za moje pisanie, za robienie i edytowanie zdjęć, za myślenie nad tematami, za emocje i czas. "Lubię to!" pod postem, to znak dla autora "Podoba mi się, pisz dalej, chcę więcej". A poniżej przygotowałam dla Was krótkie statystyczne podsumowanie.

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

  1. NICZEGO NIE MUSZĘ I NICZEGO NIE POWINNAM! MOGĘ WSZYSTKO!
  2. BIEGAM BO LUBIĘ - NAJLEPSZA MOTYWACJA TO WŁASNY DREAM TEAM
  3. CZY MOJE DZIECKO JEST GRZECZNE? ABSOLUTNIE NIE JEST!
  4. JUTRO NIE JEST ZAGWARANTOWANE NIKOMU
  5. SEKS ZAWSZE DOBRZE SIĘ SPRZEDAJE - PIĘĆDZIESIĄT TWARZY GREYA
  6. ZRÓB JEJ DOBRZE, CZYLI CZEGO POTRZEBUJE KOBIETA

GOŚCIE Z KRAJU I ZE ŚWIATA:

  1. Polska
  2. Stany Zjednoczone
  3. Wielka Brytania
  4. Niemcy
  5. Zjednoczone Emiraty Arabskie



4 komentarze

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>