poniedziałek, 1 czerwca 2015

Bloguję, więc jestem - podsumowanie miesiąca - MAJ 2015

Brak komentarzy
No to maj mamy już za sobą. Pora na podsumowanie miesiąca. Maj to mój ulubiony miesiąc z całego roku, ale w tym roku niestety bardzo mnie zawiódł. Cały miesiąc był zimny i nie mogłam się nim cieszyć tak, jak tego oczekiwałam. Ale za to na blogu było gorąco:) W maju, na blogu pojawiło się 17 nowych postów i od razu namieszały mocno w zestawieniu TOP 10. Pojawili się też nowi czytelnicy, co mnie najbardziej cieszy i daje kolejne powody do dalszego pisania. Piszę mniej postów, bo wiem, że mieliście problem z regularnym czytaniem. Dlatego zwolniłam i w dni bez nowych postów przypominam Wam poprzednie posty, których być może nie udało Wam się przeczytać. Cieszy mnie też fakt, że na blogu piszecie coraz więcej komentarzy i udostępniacie moje posty.  Dziękuję. 

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY (TOP 10 od początku istnienia bloga):

TOP 10 W MAJU 2015:


Rośnie też popularność bloga na Facebooku, tam jest już 536 obserwujących. A sam blog został wyświetlony już ponad 11 530 razy - DZIĘKUJĘ!


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>