poniedziałek, 6 lipca 2015

Bloguję, więc jestem - podsumowanie miesiąca - CZERWIEC 2015

Brak komentarzy
Kolejny miesiąc blogowania za mną i za Wami Kochani Czytelnicy. Miło mi, że jesteście tutaj ze mną, że czytacie i że inspirujecie. Dziękuję za wszystko! Za Wasze komentarze, słowa, które motywują, za internetowe nowe znajomości...
Tradycyjnie już, po zakończeniu miesiąca, na blogu przyszedł czas na post z podsumowaniem miesiąca. 
Czerwiec był najmniej aktywnym blogiem na blogu z racji mojego urlopu, ale również bardzo owocny :) Na blogu pojawiło się 12 nowych postów. Pojawili się też nowi czytelnicy. Dlatego dbając o Was, w dni bez nowych postów przypominałam Wam poprzednie posty, których być może nie udało Wam się przeczytać lub umieszczałam inne ciekawe rzeczy na Facebooku. Jak zwykle cieszą mnie Wasze komentarze.  Dziękuję. 

TOP 10 W CZERWCU 2015:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>