niedziela, 6 września 2015

Bloguję, więc jestem - podsumowanie miesiąca - SIERPIEŃ 2015

Brak komentarzy
Koniec lata i koniec wakacji, to nie tragedia. Kolejny fajny miesiąc za nami. Działo się wiele, oj działo. Nie nadążam z pisaniem na blogu i z obróbką nowych zdjęć :) Ale ja lubię, jak się coś dzieje i tyle dzieje, bo za nudą nie przepadam. W sierpniu byłam na wakacjach, dlatego na blogu było mnie trochę mniej. Potrzebowałam odpocząć i wylogować się do życia - i tak się stało. Odpoczywałam i cieszyłam się wspaniałym towarzystwem rodziny i znajomych oraz smakowałam nowinki kulinarne. Oczywiście był też czas na uwiecznianie tych wspaniałych chwil na zdjęciach.

Przygotowując się do podsumowania, zauważyłam, że blog przeszedł już na kolejną falę rozwoju. Czytelników zdobywam coraz częściej przez wyszukiwarki, cieszy mnie, kiedy tacy Czytelnicy zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza czy subskrypcji i bardzo za to dziękuję. Obiecuję, że będę odpowiadać na Wasze pytania i chętnie napiszę coś specjalnie dla Was. Już we wrześniu, wrzuciłam post fotograficzny na specjalne życzenie jednej z Czytelniczek :) A teraz pora na małe podsumowanie sierpnia.
Tradycyjnie - przyszedł czas na post z podsumowaniem miesiąca, w którym z powodu urlopu napisałam tylko 11 postów, ale spokojnie:), nadrobię to we wrześniu. Tak jak już pisałam, zdobyłam też nowych Czytelników, którzy mocno pozmieniali listę TOP ;)

TOP 10 W SIERPNIU 2015:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>