niedziela, 2 października 2016

Wyglądaj modnie w pracy

4 komentarze

Czarna spódnica i biała koszula to najbezpieczniejszy zestaw "korpo-kobiety". Jednak czy czasami nie warto odrobinę zaszaleć? Przygotowałam dla Was kilka ciekawych propozycji, które świetnie wpasują się w biurowe standardy oraz będą stanowiły świetne stylizacje na okazje już po pracy.
Pracując w biurze, nie musimy za każdym razem wyglądać jak milion dolarów i dbać o każdy szczegół wymyślając codzienne stylizacje. Warto jednak wzbogacić swoją szafę o parę rzeczy, które będą na tyle elastyczne, że rewelacyjnie wkomponują się nie tylko w biurowe stylizacje, ale również sprawdzą się podczas wyjścia z przyjaciółmi (zdjęcia: internet). Zapraszam Was na garść inspiracji z sieci :)








A Wy jak się ubieracie do biura? Stawiacie na klasykę, 
czy wręcz przeciwnie – lubicie trochę zaszaleć? 

4 komentarze

  1. Na szczęście nie mam żadnego dress codu w pracy, zdarzyło mi się i przyjść w spodniach od pidżamy (na szczęście nie wyglądały wg swojego przeznaczenia). Nie znoszę tych wszystkich sztywnych zasad w ubiorze i z chęcią wypisałabym się z biura na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje. Ja na szczęście też nie mam narzuconego dress codu w pracy, ale niektóre stylizacje wpisują się w mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znalazłaś coś dla siebie, mimo, że DC Ciebie nie dotyczy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>