środa, 15 lutego 2017

Czy istnieją szczęśliwe liczby? Tak i jest ich 6!

Brak komentarzy
Czy Wy też codziennie planujecie i zamierzacie zrealizować wyznaczone sobie cele? Jednak nie jest to proste, bo ma cie tyle na głowie, że doba na realizację Waszych planów to za mało? Praca, zdrowie, obowiązki domowe, drobne przyjemności - jak to wszystko pogodzić? Jest na to rada!:) Wystarczy poznać pięć szczęśliwych liczb i będziesz szczęśliwszy. Te szczęśliwe liczby to: 2, 5, 11, 15, 20, 43. 
Nie Kochani, w tym wpisie nie chodzi o totolotka. Ale nie martwcie się, bo wiedza o tych liczbach może być Wam bardzo pomocna. Dzisiaj poznacie pięć zasad dotyczących szczęśliwych liczb. Każda liczba, to ilość minut potrzebnych na wypełnienie konkretnego zadania. To naprawdę działa!
  • Szczęśliwa liczba: 2 - tzw. zasada dwóch minut. Jeśli możesz wykonać dane zadanie w dwie minuty lub mniej – zrób to teraz. Nie odkładaj go na później. Jeśli będziesz się trzymać tej zasady, to ominie cię problem z nawarstwianiem się kolejnych, niezrealizowanych (lub co gorsza w ogóle zapomnianych) obowiązków. 
  • Szczęśliwa liczba: 5 - jeśli jesteś sfrustrowany pracując nad trudnym projektem w domu lub w pracy, użyj zasady 5 minut. Aby nie dać się prokrastynacji powiedz sobie: „będę pracował jeszcze pięć minut. Później, jeśli zechcę, mogę przestać”. Ta zasada ma przynajmniej dwie zalety. Po pierwsze, nawet jeśli po pięciu minutach rzeczywiście przerwiesz pracę, to i tak zbliżysz się odrobinę do celu. Po drugie, ewentualne przerwanie pracy będzie twoją świadomą decyzją. Po trzecie wreszcie, całkiem możliwe, że po pięciu minutach nie przerwiesz pracy, ale będziesz ją kontynuował.
  • Szczęśliwa liczba: 11 - ile powinny najkrócej trwać ćwiczenia, by poprawiły twoje zdrowie i wydłużyły Ci życie? Epidemiolog I-Min Lee z Harvarda po wnikliwych badaniach oszacował, że wystarczy 11 minut ćwiczeń dziennie, aby żyć dłużej o blisko dwa lata. Zatem jeśli nie lubisz ćwiczyć, ale chcesz utrzymać się w dobrej formie, wystarczy że poświęcisz na aktywność fizyczną codziennie 11 minut, aby doświadczyć dobroczynnego wpływu ćwiczeń.
  • Szczęśliwa liczba: 15 - masz problem z powstrzymaniem się przed wypiciem kolejnego drinka, choć wiesz, że już przesadziłeś? Nie możesz oprzeć się piątemu kawałkowi czekolady, mimo tego, że jesteś na diecie? Jeśli masz problem z opanowaniem swoich łaknień, pamiętaj o liczbie 15. Badania wykazały, że – wydawałoby się – niepohamowane żądze zazwyczaj nie trwają dłużej niż 15 minut. Zatem następnym razem spróbuj wytrwać te 15 minut przed spełnieniem kolejnej zachcianki. Świadomość, że za 15 minut pragnienie minie, przynosi ulgę. (Oczywiście ten punkt nie dotyczy nałogów).
  • Szczęśliwa liczba: 20 - zmagasz się z problemem i nie możesz dojść od rozwiązania? Przestań natychmiast! Zrelaksuj się, zrób sobie 20 minutową przerwę i zacznij robić coś zupełnie innego – spacer, drzemka, rozmowa z przyjacielem... Gdy wrócisz do pracy, całkiem możliwe, że zdarzy się cud – rozwiązanie twojego problemu pojawi się jak grom z jasnego nieba! Dlaczego takie przerwy pomagają? Gdy celowo udzielasz sobie przerwy twój mózg przechodzi w bardziej zrelaksowany stan, co wyzwala bardziej kreatywne myślenie, a odpowiedź na trudny problem może „pojawić się sama”. 
  • Szczęśliwa liczba: 43 - już wiemy, że 11 minuty dziennie ćwiczeń to minimalna ilość, która wydłuża życie. A ile ćwiczeń potrzeba, aby maksymalnie wydłużyć sobie życie? Okazuje się, że trzeba 43 minut aktywności fizycznej dziennie, aby przedłużyć długość życia o 4.2 lata. Większa ilość ćwiczeń ma już minimalny wpływ na długość życia. 
Źródło: TUTAJ

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>