środa, 13 grudnia 2017

Suknie ślubne - minimalizm czy księżniczka?

2 komentarze
Trendy w modzie ślubnej zmierzają w stronę minimalizmu. Proste kreacje, bez wielu ozdób, do tego fryzura wyglądająca, jakby ułożona od niechcenia. Ale nadal nie brakuje kobiet marzących o ślubie jak z bajki, kreacji w stylu Kate Middelton, długim trenie, spektakularnych ozdobach, perfekcyjnym looku, jak spod igły.

Właśnie dla takich kobiet są suknie ślubne typu księżniczka. Ozdobione koronkami, warstwami tiulu, cekinami. O najczęściej pokaźnym dole opartym na kole. Ozdobione trenem, albo długim welonem. Nie powstydziłyby się ich prawdziwe księżniczki. Uwielbiam oglądać projekty sukien ślubnych:) Zebrałam tutaj kilka tych "znanych" i dla księżniczek oraz tych minimalistycznych, które mnie urzekły swoją prostotą i romantycznością.


2 komentarze

  1. Ja postawiłam na prostą, elegancką suknię z mikado :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zdecydowałam się na krótką koronkową sukienkę na swój ślub cywilny, może na kościelnym za jakiś czas poszaleję? :)
    studiounderwear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>