niedziela, 4 lutego 2018

Bloguję, więc jestem - 3 urodziny bloga

1 komentarz
Dzisiaj mijają trzy lata odkąd na moim blogu pojawił się pierwszy wpis. 4 lutego 2015 roku, o godz. 20.30 pojawił się tutaj pierwszy wpis. Czy tę datę można nazwać datą mojego... przełomu? Chyba nie, ale muszę przyznać, że wiele się zadziało w tym czasie, wiele doświadczyłam i bardzo dużo się nauczyłam.
Do założenia bloga zbierałam się od dłuższego czasu, głównie pod naciskiem sugestii ze strony moich bliskich i mojego wewnętrznego JA. Chociaż czasem brakuje mi sił i motywacji, to nigdy nie zapominam o blogu i o Was. 
Cieszę się, że nadal jesteście ze mną. Mam też nadzieję, że będzie tak przez kolejny rok i jeszcze kolejny, i kolejny... Kiedy zdecydowałam się założyć SMAK i STYL ŻYCIA, nie przypuszczałam, że stanie się on dla mnie tak ważnym miejscem, że spotkam tyle ciekawych osób. Bardzo mnie cieszy, że wchodząc codziennie na bloga widzę, że tu jesteście – dajecie znać w komentarzach i e-mailach, że interesują Was tematy, które poruszam, że lubicie odwiedzać mój blog. Chyba nie ma chyba nic przyjemniejszego dla blogera niż Wasza obecność i Wasz głos. Dziękuję Wam za to!
Blog mnie pochłania, zabiera wszelkie troski i odsuwa niewygodne myśli na bok, abym mogła wykorzystać to, co we mnie najlepsze. Tak się rodzi radość i satysfakcja, a energia spożytkowana na rozwijanie pasji wraca do mnie z podwójną siłą i dostarcza mocy do wszystkich komórek ciała. Wtedy czuję że żyję. Tutaj nauczyłam się (i wciąż się uczę), że życie najlepszej jakości powstaje z najprostszych składników.  A wiecie co jest najlepsze? Że mogę się tym wszystkim z Wami dzielić.

3 lata na moim blogu w liczbach:

  • Liczba wpisów na blogu - 500
  • Liczba wyświetleń bloga - 294 082 (na 4 lutego 2018, 22.00)
  • Zdjęć na INSTAGRAMie - 6 549
  • Liczba Fanów na  FB - 962

Gdzie mnie jeszcze znajdziecie?

1 komentarz

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>