sobota, 3 marca 2018

Jak mądrze robić zakupy podczas wyprzedaży?

4 komentarze
Może dla niektórych osób chodzenie po galeriach handlowych to sposób na odprężenie lub  poprawę nastroju, ale nie uwierzę, że tak samo relaksujecie się podczas wyprzedaży. Ten szał zakupowy, bardzo często kończy się niewesoło dla nie jednej fanki zakupów. Dlaczego? Bo efektem takich wyprzedaży jest szafa zapełniona ubraniami, których nigdy nie włożymy, albo ubraniami w złym rozmiarze (na tzw. "jak schudnę"), albo kupiliśmy ubrania zupełnie nie w naszym stylu, bo skusiliśmy się na nie tylko z powodu magicznego napisu: SALE 70%. Jak więc robić zakupy, by były udane?
  1. Pomyśl czego potrzebujesz. Zanim wybierzesz się na zakupy, zawsze zrób listę - w głowie lub na papierze. Najważniejsze, abyś podczas zakupów koncentrowała się tylko na tym, co jest dla ciebie najważniejsze. 
  2. Upewnij się, że twój wybór jest słuszny. Zadaj sobie pytanie: Czy to mi się naprawdę podoba? Czy wyglądam w tym dobrze? Czy będę to nosiła? Kupuj tylko wtedy, jeśli wszystkie odpowiedzi to zdecydowane TAK. Sprawdź jakie ubrania pasują do twojej figury i wieku. I najważniejsze: nie wybieraj za małych ubrań z myślą, że kiedyś schudniesz. To się nigdy nie sprawdza. 
  3. Ubierz się wygodnie. Rozpinanie guzików w każdej przymierzalni może wyprowadzić z równowagi każdego.:) Pamiętaj też o butach - najlepiej gdybyś nie musiała ich za każdym razem rozwiązywać, a potem zawiązywać. Będzie też znacznie lepiej, jeśli zrobisz sobie tylko delikatny makijaż. Podczas przymierzania nie będziesz zostawiać makijażu na ubraniach.
  4. Klasycznie znaczy ponadczasowo. Nie musisz czuć się winna, jeśli wydałaś trochę więcej na klasyczne spodnie, buty czy torbę, bo na pewno przydadzą ci się wiele razy. Ogranicz wydatki na rzeczy, które będą modne tylko w jednym sezonie. A najlepiej nie kupuj takich.:)
  5. Nie przepłacaj. Zastanów się, czy rzeczywiście sensowne jest wydawanie 1000 zł na płaszcz. Pomyśl ile sezonów możesz w nim chodzić i czy taki zakup na pewno się opłaca. Sprawdzaj skład materiału.
  6. Mieszaj i dopasowuj. Dzisiaj moda to przede wszystkim mieszanie wszystkiego ze wszystkim. Zanim coś kupisz zastanów się więc do czego będziesz mogła to założyć. 
  7. Wybierz odpowiedni moment. Nie kupuj, kiedy jesteś głodna, zmęczona, albo jeśli masz za mało czasu, aby wybrać odpowiednie ubrania.
  8. Wybieraj beż lub brąz. Kiedy kupujesz coś taniego, trzymaj się neutralnych kolorów. Dzięki temu ewentualne niedociągnięcia nie będą przyciągały uwagi. ;)

A jakie Wy macie sposoby na mądre zakupy podczas wyprzedaży?

4 komentarze

  1. Ja ostatnio zrobiłam świetne, oszczędne zakupy :) aż jestem z siebie dumna, bo rzadko bywam w galeriach handlowych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juliet - a podzilisz się z nami swoim sposobem na oszczędne zakupy? :)

      Usuń
  2. Lubię wyprzedaże, ale najczęściej kupuję to, co wpadnie mi w oko albo ma najważniejszą dla mnie cechę: mój rozmiar. Fakt, moja szafa ledwo się domyka z powodu 6 zielonych sukienek i tyluż sukienek w kwiaty, mam też kilka par butów, w których będę chodzić chyba do końca życia. Wszystko dlatego, że pewnego roku wybrałam się do wielkiego miasta z ogromna galerią pełną ubrań w rozmiarze 34 (ale też tego roku mogłam sobie na to szaleństwo pozwolić)

    OdpowiedzUsuń

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>