niedziela, 16 grudnia 2018

Krótki list do Świętego Mikołaja

Brak komentarzy
Drogi Święty Mikołaju! Nie wiem, czy nie uznasz tego za niegrzeczne zachowanie, ale piszę do Ciebie z zuchwałym apelem – wsłuchaj się tym razem w moje prawdziwe potrzeby.
Czy mówienie o tym, co chciałoby się dostać pod choinkę, ma sens? Wiele osób dopytuje o to swoich bliskich wprost, ale kiedy już się dowiedzą, czują się rozczarowani. Wydaje im się, że taki prezent na zamówienie to nie to samo. Nie ma uroku niespodzianki. Myślą, że powinni dokupić coś jeszcze albo na przekór życzeniu wybrać zupełnie coś innego. 
A czy praktyczne prezenty to dobre prezenty? Według mnie - jak najbardziej! Pod warunkiem, że sami określiliśmy, czego potrzebujemy. Praktyczne prezenty pod choinkę dają nam to, co w dzisiejszym świecie najcenniejsze – wygodę, uproszczone życie i oszczędność czasu.

Ja wiem, że Ty Święty Mikołaju, czasu nie możesz nam sprezentować, a ja chciałabym go mieć więcej dla siebie. Dlatego, kiedy ktoś zadaje mi pytanie, czego potrzebuję lub co chciałabym dostać w prezencie - biorę pod uwagę moje potrzeby. Nie chcę dostawać prezentów kłopotliwych czy zbyt drogich. Nie chcę gadżetów, które pożerają mój czas. Nie chcę być zmuszana do czytania książek, których nie wybrałam sobie sama (dlatego zawsze od października, już nie kupuję sobie książek, tylko zapisuję te, które chciałabym kupić i potem udostępniam moją listę rodzinie). Nie mam ochoty na oryginalne czy modne prezenty. Jestem zwyczajnym człowiekiem - kobietą, matką, żoną, blogerką, fotografem, pracownikiem...

PRZYKŁADOWA LISTA:
  • Materiałowe woreczki na zakupy.
  • Wybrana przeze mnie książka lub Ebook.
  • Karnet do kina lub teatru.
  • Rajstopy (tak, tak - zawsze są mi potrzebne).
  • Maseczka do twarzy.
  • Stylowy długopis lub notes.
  • Kalendarz/Planer.
  • Bon do SPA.
  • Pasek do aparatu.
  • Zmysłownik - LINK
  • Pyszna herbata
  • Zapachowa świeczka
  • Obraz od studentów - LINK.
  • Duży drewniany koń na biegunach.
Święty Mikołaju, na Gwiazdkę chcę praktyczny prezent i niech nie będzie przeznaczony dla osoby, którą nie jestem.:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>