poniedziałek, 31 grudnia 2018

Moje podsumowanie 2018 roku i zakończenie projektu 52

Brak komentarzy
Koniec starego roku i początek nowego – idealny czas na podsumowanie tego, co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy, prawda?  
To, czego kompletnie nie zauważamy na co dzień, nagle zaczyna nabierać realnych kształtów, gdy spojrzymy na wszystko co było z perspektywy minionego czasu. Mam nadzieję, że rok 2018 był dla Ciebie udany i kończysz go z uśmiechem na twarzy. Jeżeli nie, nie przejmuj się. Wyciągając wnioski z tego, co się nie udało, możesz osiągnąć wiele – porażki to bardzo często najcenniejsze lekcje w naszym życiu. 
W tym roku, ponownie przygotowałam podsumowanie roku w formie fotograficznego kalendarza. Jest to zbiór 52 tygodni (i 365 dni), które zatrzymałam na zdjęciach w ramach Projektu 52. Rok zamykam z wdzięcznością i oczekuję na kolejne piękne chwile.


Czego życzę Wam na ten nowy rok?
Dokładnie tego samego, co w ubiegłym.:) Życzę Wam, aby ten następny rok był dla Was dobry, tak samo jak Wy dla siebie. Bo najważniejsze jest to, aby żyć dobrze i koniecznie w zgodzie ze sobą.

TUTAJ przeczytasz podsumowanie mojego poprzedniego projektu: PROJEKT 365

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>