sobota, 8 kwietnia 2017

I AM WHO I AM - i nie chcę ci imponować, bo nie muszę...

Brak komentarzy
Czytaliście mój pierwszy wpis (TUTAJ) na tym blogu? Napisałam w nim, że niczego nie muszę i niczego nie powinnam. I nic się nie zmieniło, to wciąż aktualne. Dzisiaj chcę Wam jeszcze przekazać, że nie zamierzam rownież nikomu imponować - bo nie muszę. Jestem jaka jestem i nie obchodzi mnie co myślą o mnie inni.
Ktoś może pomyśleć, że to aroganckie z mojej strony albo zbyt egoistyczne... Nic z tych rzeczy. Nie zamierzam być przebraną marionetką, nie chcę nikogo nabierać ani nikogo udawać. Nie muszę się śmiać i sprawiać by ludzie myśleli, że nigdy nie płaczę. Nie zawsze muszę być silna, ani ciągle miła. Nie muszę być też taka jak każdy. Świat byłby niesamowicie nudny z grzecznie podporządkowanymi osobnikami:) Mogę być tym, kim naprawdę jestem! I nieważne, że nie jestem i nie będę doskonała - najważniejsze, że zawsze jestem sobą. Akceptuję siebie taką, jaka jestem. Z moimi zaletami, jak i niedociągnięciami. Akceptuję i kocham to kim jestem i kim jeszcze mogę być.
Moi Drodzy - nie istniejemy po to, by imponować światu, lecz by spełniać się i być szczęśliwymi. Tak dla siebie... Tu i teraz. Luksusem jest życie własnym życiem, bez konieczności ciągłego podporządkowywania się innym. I Wy też możecie dać sobie ten luksus. Ktoś powiedział kiedyś, że:
"Dobrze jest mieć pieniądze, aby kupować sobie to, czego pragniemy. Lepiej jednak jest posiadać te rzeczy, których nie można kupić."
Prawda, że prawdziwe? Wiedząc to, całkiem inaczej zinterpretujesz powiedzenie "Pieniądze szczęścia nie dają". Przejmij kontrolę nad swoim życiem, nad swoimi pragnieniami. Chwyć za ster swojego życia i działaj z własnej inicjatywy. Poczuj się wolna, poznaj to niesamowite uczucie.
Zgadzam się, że wszystko ma swoje granice i nie możesz robić wszystkiego, co przyjdzie ci do głowy. Musisz być ostrożna i uważać, aby nie zranić innych. 
Najbardziej nieszczęśliwi ludzie na świecie, to ci którzy zbyt przejmują się tym, co myślą o nich inni. Nie musimy imponować nikomu! Imponuj tylko sobie, to wystarczy! Pamiętaj, że jeśli starasz się zrobić dobre wrażenie na kimś innym, to zakładasz maskę, nie ma miejsca na prawdziwe "JA". A kiedy ubieramy maskę, umiera nasza osoba. Nie ma nas... Nikt nie zasługuje na ukrywanie swojego prawdziwego ja, swoich emocji, czy przemyśleń.  Każdy z nas jest wyjątkowy i niepowtarzalny. 

"Niektórzy ludzie spędzają życie na rzeczach, których nienawidzą. Zarabiają pieniądze, których nie potrzebują. Kupują rzeczy, których nie chcą i imponują osobom, których nie lubią."

Osoba, która służy samemu sobie staje się czysta, prawdziwa i bardziej kompletna. Bycie naturalnym i oddawanie się pracy nad naszymi prawdziwymi potrzebami jest kluczem do prawdziwego szczęścia. I tego Wam życzę!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>