sobota, 4 lutego 2017

Bloguję, więc jestem - 2 urodziny bloga

Brak komentarzy
4 lutego 2015 o 20.30 miała miejsce fantastyczna rzecz... Na tym oto blogu pojawił się pierwszy wpis. Nie wiedziałam co będzie dalej i jak długo będzie. Ale wiedziałam, że chcę pisać i wiedziałam, że nie chcę pisać do szuflady.

Smak i Styl Życia. - to była bardzo dobra decyzja! Dzisiaj jestem pewna, że nazwa bloga idealnie pasuje do jego zawartości i co najważniejsze - pasuje do mnie i do mojego stylu życia. Na moim blogu znajdziecie wpisy poruszające różne tematy. Najwięcej wpisów zamieściłam z tzw. tematyki #lifestyle. Na drugim miejscu są wpisy #motywacyjne. Kolejne pozycje zajmują #moda#podróże#kulinaria i wiele innych. Piszę o tym, o czym potrzebuję, ale też o tym, czego Wy potrzebujecie - bo przez te dwa lata nawiązałam z Wami znajomości i dzielicie się ze mną Waszymi oczekiwaniami. To jest naprawdę SUPER, bo wiem, że mam dla kogo pisać! 

2 lata na moim blogu w liczbach:

  • Liczba wpisów na blogu - 393
  • Liczba wyświetleń bloga - 179 672 (na 4 lutego 2017, 13.30)
  • Zdjęć na INSTAGRAMie - 5 566
  • Liczba Fanów na  FB - 889

Pisanie daje mi bardzo dużą przyjemność. Dzięki Wam i Waszym komentarzom czy wiadomościom, wiem czy to dobry kierunek również dla moich Czytelników. Bo pisanie to jedno, ale założenie bloga jest takie, aby miał kto to czytać :) I tak się dzieje - czytacie! Dziękuję!

Gdzie mnie jeszcze znajdziecie?


Co planuję na blogu w kolejnym roku?
Nie planuję rewolucji, zmieniać blog będę powoli, małymi krokami. Na pewno blog pozostanie lifestylowy. Dzięki temu, będziecie mogli znaleźć dla siebie coś ciekawego. Planuję kontynuować wywiady z moimi Czytelnikami i współpracę z Na StylowoJeśli będziecie zainteresowani takim wywiadem, to proszę o kontakt. Namawiam też dwie bliskie mi osoby na współpracę blogerską - trzymajcie kciuki - może być ciekawie:) Myślę też o mim blogu, jako o marce, ale o tym jeszcze cichutko:)
Z nowości, na blogu pojawiła się strona PROJEKT 365 - jest to strona poświęcona zatrzymywaniu moich codziennych wspomnień. Pojawiło się też moje logo :)

Jeśli macie jakieś pomysły, co chcielibyście zobaczyć na moim blogu, w jakiej formie lub o czym chcecie przeczytać - to poproszę śmiało o Wasze głosy:) Zawsze możecie skorzystać z komentarzy lub wysłać mi prywatną wiadomość. Zapraszam serdecznie do kontaktu :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>