sobota, 25 kwietnia 2015

Moje miejsce na świecie - będę mieć dom

2 komentarze
Chyba każdy ma swój wymarzony dom. Miejsce, w którym może znaleźć ukojenie, szczęście i miłość. Ja też mam... Będę miała piękny, duży dom, z ogrodem, z drzewami, z zieloną, mięciutką trawą i dużą ilością kwiatów. Będzie w nim miejsce na wypoczynek na hamaku i miejsce na imprezy towarzyskie. Ten dom będzie pełen miłości. Będzie w nim panowała przyjazna i miła atmosfera. Zbudowany będzie w małej miejscowości, ale blisko miasta - aby mieć zawsze dostęp do ludzi i innych "miejskich przyjemności".
Lubię swoje mieszkanie w mieście, ale brakuje mi w nim bliskiego kontaktu z przyrodą, własnego podwórka, na którym będę mogła wypić kawę czy przeczytać książkę. A po zimie brakuje mi tego najmocniej. Kiedy przychodzi wiosna, czuję chęć na beztroskie siedzenie pod drzewem, na zatrzymanie się i brak myślenia ile to rzeczy powinnam zrobić, albo ile muszę nadrobić wieczorem, żeby uciszyć nerwowe kołatanie i wyrzuty sumienia. W całym roku jest tak niewiele miejsca na taki wolniejszy spokojniejszy rytm życia. Dlatego wiem, że będę miała taki dom, gdzie będę mogła sobie odpuszczać więcej grzeszków niż zwykle, gdzie w otoczeniu ściany zielonych drzew wypiję powoli kawę, gdzie zjem powolne śniadanie - prawdziwa uczta! A w ogrodzie luźno rzucone poduszki i pled zrobią wygodne legowisko dla mnie i każdego kto się akurat nawinie. Zapraszam Was do moich domowych inspiracji!
Zdjęcia: stylowi.pl
"Przyjdzie taki dzień, piękny dzień, który czas zatrzyma. Zbudujemy dom" 
(tekst z piosenki zespołu Enej)

2 komentarze

  1. Marzenia się spełniają ,!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same nie, ale ja je spełnię ;) Bo najważniejsze to nie żyć marzeniami, ale je realizować!

      Usuń

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>