poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Bloguję, więc jestem - podsumowanie miesiąca - MARZEC 2015

Brak komentarzy
Przyszła pora na podsumowanie kolejnego miesiąca z Wami i z blogiem SMAK i STYL ŻYCIA. Wiedziałam, że bardzo polubię to blogowanie i mocno mnie "wkręci" to pisanie, ale nie zakładałam, że będzie to dla mnie taką frajdą a jednocześnie możliwością dalszego rozwoju. Poznaję nowych ludzi, wymieniamy się opiniami, podrzucacie mi różne tematy, ja dokształcam się w tych tematykach, aby na blogu było jeszcze ciekawiej. Uczę się korzystania z nowych technologii. Blog jest też dla mnie nowym tematem do rozmów z moją córką. Fajnie jest... Właśnie minęły 2 miesiące. Trzymajcie kciuki za kolejne owocne miesiące.
Bardzo mnie cieszy, że w marcu mocno zobaczyłam Waszą interakcję na blogu i FB - dziękuję, to dla mnie bardzo ważne. Mam już stałych fanów, ale pojawiają się też nowi. Pamiętajcie proszę, że Wasz "lajk" czy komentarz to dla mnie zwyczajny gest życzliwości - "Przeczytałam/em, dzięki", znak "Podoba mi się, pisz dalej, chcę więcej". Dziękuję za wszystkie Wasze znaki:) I zwróćcie proszę uwagę na statystyki, które są na samym dole tego postu - ogromnie mnie cieszą te wzrosty! Idziemy po MILION! :)
A poniżej krótkie statystyczne podsumowanie marca 2015.
NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:
TOP 10 W MARCU 2015:

  1. CYCKI SĄ FAJNE
  2. MOJE WŁOSY I ICH PIELĘGNACJA - TAHE, LA BIOSTHETIQUE, BALMAIN
  3. PROJEKT MĄDRE WYCHOWANIE - OJCIEC I CÓRKA
  4. PRZEJMIJ KONTROLĘ NAD SWOIMI WŁOSAMI, A NAJLEPIEJ POSZUKAJ DOBREGO FRYZJERA
  5. JEŚLI NIE CHCESZ MOJEJ ZGUBY... DO TEATRU CHODŹMY LUBY!
  6. 10 RZECZY, ZA KTÓRE MOŻESZ BYĆ WDZIĘCZNA STARSZEJ SIOSTRZE
  7. MAŁA CZARNA - CZYLI MÓJ ROMANS Z KAWĄ
  8. IDEALNE MIEJSCE PRACY = IDEALNE BIURKO
  9. W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH - 10 ZASAD ZDROWEGO STYLU ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY
  10. PROJEKT MĄDRE WYCHOWANIE - DZIECKO PRZED SZKLANYM EKRANEM

GOŚCIE Z KRAJU I ZE ŚWIATA:

  1. Polska
  2. Stany Zjednoczone
  3. Francja
  4. Irlandia
  5. Niemcy
  6. Wielka Brytania
  7. Holandia
  8. Zjednoczone Emiraty Arabskie
  9. Norwegia
  10. Włochy
  11. Belgia
  12. Wyspa Jersey
  13. Ukraina

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>