piątek, 1 maja 2015

Bloguję, więc jestem
- podsumowanie miesiąca - KWIECIEŃ 2015

Brak komentarzy
Kolejny miesiąc na nami i kolejna porcja postów na blogu SMAK i STYL ŻYCIA. A dzisiaj pora na podsumowanie kwietnia. To był bardzo fajny miesiąc. Pojawiły się nowe tematy i nowe inspiracje. Do grona moich czytelników dołączyło wiele osób - bardzo mnie to cieszy i jeszcze mocniej motywuje do pisania. Na blogu piszecie coraz więcej komentarzy, udostępniacie posty - co jest dla mnie znakiem, że podobają się Wam moje treści - dziękuję. Przypominam, że Wasze komentarze czy polubienia, to dla mnie sygnał "Przeczytałam/em, dzięki" lub  "Podoba mi się, pisz dalej, chcę więcej". I za te znaki wielkie DZIĘKUJĘ. Do miliona (polubień na FB) jeszcze nie dotarłam:) Ale cały czas idę w obranym kierunku.

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY (TOP 10 od początku istnienia bloga):

TOP 10 W KWIETNIU 2015:


GOŚCIE Z KRAJU I ZE ŚWIATA: Polska, Stany Zjednoczone, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Holandia, Norwegia, Włochy,  Belgia, Wyspa Jersey, Ukraina, Szwecja, Indie, Islandia, Rosja.

Rośnie też popularność bloga na Facebooku, tam jest już 521 obserwujących. A najbardziej popularne wpisy to:
post z dreszczykiem - 16 polubień
pomoc dla Pawełka - 4 udostępnienia, ponad 1000 wejść
test soku Karotka Plus - 5 polubień, 2 komentarze
kobiecość i męskość - 5 polubień, 2 komentarze
piątkowy piesek - 6 polubień, 4 komentarze
powolne i smaczne śniadanie - 8 polubień i 1 komentarz
dietetyczne placuszki otrębowe - 5 polubień i 1 komentarz
motywacja - 6 polubień.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>