piątek, 4 grudnia 2015

W SIECI - propozycje idealnych prezentów na Mikołajki i nie tylko

Brak komentarzy
Tak, jak obiecałam, dzisiaj post o prezentach... Bo Mikołaj już za kilka dni a święta też już coraz bliżej! Świąteczny czas wypełniony jest radością, spokojem i spotkaniami z najbliższymi osobami. To czas, który niesie ciepło i miłość, pozwala na chwilę się zatrzymać w pogoni codziennych obowiązków. Na tę specjalną okazję chętnie przygotowujemy prezenty dla swoich najbliższych. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku zabrałam się za poszukiwanie gwiazdkowych prezentów dużo wcześniej. Nie lubię robić zakupów w ostatniej chwili czy w czasie świątecznej gorączki, bo takie zakupy nie pozwalają na wybranie prezentów tak od serca (czyli tak, jak lubię). 
Bardzo lubię dawać prezenty! A największą przyjemność sprawia mi przygotowywanie prezentów właśnie takich od serca, dobranych indywidualnie do obdarowanej osoby - bo ważne, aby w tych podarunkach była też przekazana miłość. Dlatego w tym roku, oprócz prezentów kupionych, wszyscy obdarowani otrzymają też coś zrobionego własnoręcznie przeze mnie. Ozdobię i zapakuję w błyszczący materiał, przewiążę kolorową kokardką... Ale nie napiszę Wam jeszcze co to będzie, bo to jest niespodzianka :)
Przygotowując się do napisania tego postu, przeglądałam internet i jestem mile zaskoczona, bo ciekawych propozycji jest naprawdę wiele. Piękne rzeczy znajdziecie w specjalnie przygotowanym prezentowniku Showroomu lub sklep Pakamera. Bardzo fajne propozycje prezentów dla najmłodszych znajdziecie w sklepie Mamissima. Tutaj prezentownik podzielony jest na kilka kategorii: dla niemowlaka, roczniaka, przedszkolaka, szkolniaka, dziewczynki, chłopca i ze względu na rodzaje zabawek. Ubrania dla milusińskich znajdziecie w sklepie firmy Reserved. Ciekawe propozycje znajdziecie też w sklepach kosmetycznych, np. w Avon lub MARY KAY. A jeżeli szukacie prezentów dla osób ceniących sobie ciepło domowego ognisko, to zapraszam do zapoznania się z propozycją Werandy. A jeżeli chcecie obdarować jakiego mola książkowego, to polecam śledzić stronę księgarni Matras - tam na pewno znajdziecie coś ciekawego i jeszcze w dobrej cenie.
Zobaczcie, jakie produkty dla Was wybrałam i Wy też wybierzcie coś wyjątkowego dla swoich najbliższych!:)

















Pamiętajcie, że najważniejsze w tym obdarowywaniu jest tak naprawdę uczucie, jakie oddajemy wraz z tym specjalnie wybranym prezentem - dziękujemy za miłość, opiekę, czułośćA najfajniejsze jest to, że obdarowywanie daje radość nie tylko obdarowanemu :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>