środa, 30 grudnia 2015

Bloguję, więc jestem - podsumowanie roku - 2015

Brak komentarzy
Kolejny miesiąc za nami... To już 10 miesiąc istnienia tego bloga. Tak bardzo się cieszę, że podjęłam decyzję o pisaniu i że mam Was - moich Czytelników - tych stałych i tych nowych. Dziękuję, że jesteście! To właśnie Wy sprawiacie, że nawet kiedy jestem zmęczona, mam swą moc;) i piszę, bo wiem, że czekacie. Cieszą mnie wszystkie wiadomości od Was, wszystkie komentarze, wszystkie polubienia czy dodanie bloga do obserwowanych. To zaszczyt móc pisać dla Was i wyróżnienie, że oddajecie mi swój czas i czytacie :)
Rok 2015 właśnie dobiega końca, trzeba się z tym pogodzić. To ostatni post w tym roku i to był bardzo, bardzo dobry rok dla mnie! Kochani - wszystkiego dobrego na ten nadchodzący rok. Bądźcie ze mną dalej!:)

Rok 2015 w liczbach:

  • 48 945 wyświetleń bloga - do 30 grudnia 2015 (22.40 godz.)
  • 2 528 zdjęć na Instagramie – oglądajcie, dzieje się... ;)
  • 742 fanów na FB - ciągle lubię ten moment, gdy wchodzę na stronę i widzę kogoś nowego :) 
  • Setki godzin przy komputerze – zdjęcia, teksty, odpisywanie na wiadomości, komentarze (a ile książek przeczytanych...)
  • 225 postów – dużo jak na 10 miesięcy blogowania (mam tę moc!)
  • 92 obserwujących na Instagramie – a tam tylko spontaniczne zdjęcia
  • 39 etykiet – i nowe dołączają
  • 20 obserwujących na Google – chciałabym więcej :) 
  • 5 obserwujących na Twitterze – nie umiem jeszcze twitować :)


Rok 2015 w słowach:

Akcesoria KuchenneBlogowanieCo-Gdzie-KiedyDzieckoEdukacjaFilmFinanseFoto-GadżetyFoto-InspiracjaFoto-WarsztatyFrancja-ElegancjaHistoriaItalianChicKarieraKrajKwitnącejWiśniKsiążkiKulinariaKwiatyLifestyleMądre_wychowanieMiłośćModaMotywacjaOnaOnPani_DomuPodróżePolskaJestPięknaPomagamyPsychologiaRecenzjaSportStylistka_radziTeatrUrodaW_sieciWnętrzaWywiadyZdrowie





Rok 2015 w treści, czyli TOP 10:

  1. 5 ZASAD UŁATWIAJĄCYCH WŁAŚCIWE UBRANIE SIĘ NA WESELE JAKO GOŚĆ
  2. MIŁOŚĆ, MORZE I SŁOŃCE, CZYLI RECENZJA "MAMMA MIA", TEATR MUZYCZNY ROMA
  3. MODOWE 9 MIESIĘCY - CZYLI CIĄŻOWE STYLIZACJE
  4. CZY TY TEŻ JESTEŚ CHOMIKIEM? UPORZĄDKUJ SWOJĄ PRZESTRZEŃ!
  5. ZA CO LUBIĘ WŁOSZKI? ZA SEKSAPIL!
  6. ZAWÓD "STYLISTKA" - NA STYLOWO BY IKW
  7. 9 DARMOWYCH EDYTORÓW ZDJĘĆ
  8. 7 POMYSŁÓW NA ŚCIANĘ - DOMOWA GALERIA
  9. W ŚWIĘTA UBIERAMY NIE TYLKO CHOINKĘ - ŚWIĄTECZNE SUKIENKI OKIEM STYLISTKI IKW
  10. RADY (NIE)IDEALNEJ PANI DOMU - 8 RAD, JAK NIE OSZALEĆ W ŚWIĘTA

Popularność bloga na Facebooku - 742 obserwujących. A sam blog został wyświetlony już ponad 48 945 razy. W blogowaniu nie stawiam na ich ilość, tylko na jakość. Najważniejsi dla mnie są Czytelnicy, bo bez Was blog by nie istniał! Zależy mi abyście byli aktywni, abym faktycznie inspirowała Was moim blogiem. Po otrzymywanych od Was wiadomościach wnioskuję, że mi się to udaje:) 

Co mi daje blog? Uczę się – codziennie uczę się czegoś nowego. Np. jak mogę zrobić coś lepiej czy sprawniej, podglądam osoby, które mi imponują i zastanawiam się, w jaki sposób może mi to pomóc. Żyjemy w cudownych czasach, w których wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy wytrwałość, pracowitość i motywacja.
Z okazji kończącego się roku przygotowałam też dla Was dwie infografiki - to moje pierwsze, dopiero się uczę, więc wybaczcie ich niedoskonałość :)

Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>