niedziela, 1 listopada 2015

Bloguję, więc jestem - podsumowanie miesiąca - PAŹDZIERNIK 2015

Brak komentarzy
Jesień... Nie przepadam za tą porą roku. Może dlatego, że zazwyczaj jest wtedy zimno, wietrznie i deszczowo. Ale przecież jesień nie zawsze jest przygnębiająca. Gdy zaświeci słońce, krajobraz, który nas otacza, nabiera niesamowitych barw. I cieszmy się takimi chwilami. A jeżeli lubicie robić zdjęcia, to wykorzystajcie taki dzień na spontaniczna sesję - będzie zadowoleni z efektów :) Ale nie jest to post o jesieni, więc do rzeczy!

Kolejny fantastyczny miesiąc na blogu za mną. Było tak intensywnie, że zapomniałam o podsumowaniu września:) Ale za to dostarczyłam Wam całkiem niezła liczbę nowych postów, które namieszały w moim TOP10 i dostarczyły mi nowych Czytelników i blogowych znajomości. Tak pomarudziłam na ta jesień na początku, ale muszę też się Wam przyznać, że ja jednak lubię takie dni, gdy za oknem pada jesienny deszcz, wiatr strąca liście z drzew, ale... lubię je tylko wtedy, kiedy siedzę sobie w ciepłym mieszkaniu. A jeszcze lepiej, gdy mogę się zrelaksować przy dobrej lekturze, popijając aromatyczną kawę lub lampkę wina. Oczywiście, dla dopełnienia atmosfery muszą się obowiązkowo palić świeczki, kadzidełka..., cokolwiek, chodzi o to, abym czuła zapach i ciepło naturalnych płomieni. Takie dni sprzyjają też mojej kreatywności :) No to jaki był ten blogowy październik?
Blog dalej się rozwija, pojawiają się nowe tematy i nowi czytelnicy, jest coraz więcej interakcji (komentarze i subskrypcja, udostępnianie moich treści) - co mnie ogromnie cieszy. W październiku napisałam 23 posty i wszystkie miały bardzo fajną odbieralność i swoich czytelników.

TOP 10 W PAŹDZIERNIKU 2015:

  1. WARSZAWIANKI W TAKSÓWCE - 6 HISTORII I 6 KOBIET
  2. 5 ZASAD UŁATWIAJĄCYCH WŁAŚCIWE UBRANIE SIĘ NA WESELE JAKO GOŚĆ
  3. 10 RZECZY, KTÓRE MUSISZ MIEĆ W SZAFIE
  4. NIE JESTEM IDEALNA, PRZEPRASZAM
  5. 9 DARMOWYCH EDYTORÓW ZDJĘĆ
  6. JAPOŃSKA WOJNA PŁCI
  7. 5 WAŻNYCH RZECZY DO ZROBIENIA PO PRZEBUDZENIU
  8. MIŁOŚĆ, MORZE I SŁOŃCE, CZYLI RECENZJA "MAMMA MIA", TEATR MUZYCZNY ROMA
  9. ZAWÓD "STYLISTKA" - NA STYLOWO BY IKW
  10. DLACZEGO NIE WIERZYMY W SIEBIE I JAK TO MOŻEMY ZMIENIĆ?

Ciekawostką jest to, że post ZAWÓD "STYLISTKA" - NA STYLOWO BY IKW, pojawił się ostatniego dnia października i już pierwszego dnia zrobił takie statystyki, że nominowany został do listy TOP10 - najczęściej czytanych postów w październiku! Ten post, jest pierwszym postem z serii wywiady - chciałabym gościć na swoim blogu więcej takich osób z pasją, jak Iza - a, że mam ich w otoczeniu trochę, to będę ich z wielką przyjemnością Wam przedstawić :)

Popularność bloga na Facebooku - 724 obserwujących. A sam blog został wyświetlony już ponad 33 091 razy.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

ARCHIWUM BLOGA

.
=async defer src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"/script>